Nahrani svojo Žensko Dušo!

O Ženski Duši sem že pisala. Danes si bomo ogledale, kako jo nahraniti.

Ženska duša je tisti sprejemljivi, intuitivni del nas. Predstavlja utelešenost, bližino, negovanje, povezanost, je del vseh nas.

Pomembno je, da jo prepoznamo in ji damo mesto, da se izrazi iz nas v svet. Kajti ena od značilnosti ženske duše je izžarevanje, ko notranjo svetlobo delimo s svetom.

Ženska Duša je neznani, nevidni del dušne kvalitete Enosti, ki je prisotna že od začetka. Ženska Duša je modrost, je kreativnost, ki se izraža skozi kreacije v svetu. Pomembno je, da si dopustimo in jo začutimo, kajti čutenje je ena izmed najpomembnejših kvalitet Ženske Duše. Da bi jo lahko prepoznale in negovale, se bomo odpravile na notranje popotovanje skozi deset stebrov palače notranje ženske esence, ki podpirajo našo palačo Ženske Duše.

1. Počitek
Počitek je za žensko izjemno pomemben. Če ženske ne počivamo dovolj smo sitne, zoprne, zadirčne in z eno besedo nerazpoložene. In vendar počitek pogosto jemljemo kot znamenje šibkosti in telesu ne dovolimo, da bi pokazalo znake utrujenosti, saj vendar zmoremo. Vendar počitek ni znamenje šibkosti. Utrujenost je pogosto način, kako nam naše telo sporoča, da zanikamo svojo ženstvenost in smo pozabile na negovanje svojega telesa. Zato je pomembno, da se dobro naspite, da dovolj spite in da si čez dan, če začutite napetost v telesu sprostite in počivate. In najpomembnejša lekcija počitka je, da se sprostite in zato čez vikend ne uporabljajte ure, da vas zbudi.

2. Poveži se z naravo
Ni res, da je narava tam zunaj, narava je povsod. Ti si del narave. In vendar se pogosto ločujemo od nje s tem, ko razlagamo, da je narava tam zunaj, mi pa smo tukaj noter, kjer je ni. Štirje osnovni elementi narave so del nas ravno toliko kot so del drevesa, reke ali trave. In zato se nikar ne ločuj od narave, namesto tega se začni zavedati, da si del nje, da si povezana z njo, kjerkoli si. Vdihni zrak, zavestno popij kozarec vode, začuti zemljo pod svojimi stopali, pobožaj lončnico v kotu, tudi če si v pisarni, si del tega zelenega čudeža, ki mu pravimo narava. Le ozavestiti moraš svojo povezanost z njo.

In ko si zunaj, na travniku, ob vodi, v gozdu, se sezuj, začuti stik kože z vlažno zemljo ali stik s hladno vodo, objemi drevo in pobožaj cvetice, ki se sončijo na travniku. Dopusti si, da te narava, ki te obdaja neguje, kajti trik je samo v tem, da si dopustiš, da si sprejemljiva.

3. Bodi v Toku
Eden od najlepših načinov, da si v Toku je, ko si dopustiš, da se tvoje telo premakne in greš v tok z glasbo. Ples je ženstveni način, ki te resnično utelesi, da začutiš svoj notranji center, svoj temelj v sebi. Ples te energetizira, pomaga raztapljati ovire v pretoku in je izjemno negovalen način razgibavanja za žensko. Ženstvena narava je pretočna in zato nam je ples kot fluidno gibanje zelo blizu. Lahko greš na plesni tečaj, kjer si v družbi z drugimi ženskami in krepiš svojo Žensko Dušo, vendar to sploh ni nujno. Sama pogosto plešem doma, ko pospravljam, sesam Dom ali kuham. Ključ je vedno v dobri glasbi, ki te kar pelje s seboj.

4. Glasba osvobaja
Poslušanje glasbe nas odpre, odpira občutenja zadovoljstva, sreče in radosti. IN ko poslušaš dobro glasbo, ki kar vabi, da se premakneš z njo, si dopusti, odpri usta in zapoj. Ko osvobodiš svoj glas, to osvobodi celo tvoje telo. Ženske se pogosto sploh ne zavedamo kako zategnjene in zakrčene smo v sebi. To da si ne dovolimo odpreti ust in zapeti in veliko opraviti z zatrto kreativno energijo, ki ji ne pustimo, da svobodno teče po našem telesu. Tvoja današnja domača naloga je, da si dovoliš in zapoješ. Osvobodi svoj glas in osvobodila boš sebe. In lahko , tako kot jaz uporabljaš prostranosti avtoceste, ko te v avtu ne sliši živa duša, ti pa svobodno poješ in poješ in poješ.

5. Babji čvek
Saj veste kaj pravijo o ženskih srečanjih in čveku, običajno po njih pada dež. Ne vem, če to drži, kar pa zagotovo vem je, da je ženska družba tista, ki neguje tvojo Žensko Dušo. KO si v družbi žensk, ki so ti kot sestre, s katerimi čutiš isto, s katerimi hodiš z ramo ob rami, v medsebojni podpori sijaja Ženske Duše je to izjemno hranilno. Ženska Duša hrepeni po srečanjih z ženskami, s katerimi lahko deliš sebe, svoj svet in svojo dušo. Zato si v svoj koledar vnesi datume in se dogovori s svojimi prijateljicami za srečanje, skupno kosilo, večerjo ali druženje ob pijači, kjer se lahko sprostiš in si spontana. Izogni se omejenemu časovnemu terminu in si resnično nameni dovolj časa, kajti moja osebna izkušnja je, da ko si skupaj s svojimi sestrami po duši, čas vedno prehitro leti.

6. Čutenje je ključ
Vitalnost in izžarevanje ženske je direktno povezana s tem koliko si dopustiš čutiti. Čutenje je ključ za ženske in zato je pomembno, da se odpreš v sebi in si dopustiš, da stvari začutiš. Uporaba vseh čutov, je ključnega pomena. Intimnost, ki si jo ženske želimo izkusiti, je pravzaprav stik na dušni ravni, ko se duša poveže z dušo. In da bi ta stik lahko začutila, si moraš dopustiti, da resnično čutiš z vsemi svojimi čuti. To je včasih izziv, vendar naj te nič ne odvrne od tega, da si utelešena v svojem notranjem centru, da si v toku in da začutiš kaj je pred teboj. Čutenje te poveže z razsodnostjo, ko zaznaš, kaj je resnično tvoje, kaj je del tvoje Ženske Duše in kaj so stvari, ki pripadajo drugim.

Ena od prioritet v ženskem življenju mora biti intimnost in senzualnost. Pomembno je, da osvobodiš svoje telo blokad seksualne energije, da ji dopustiš, da prosto teče skozi tebe in da si v čutnosti, v polnem zaznavanju tega toka življenjske, kreativne ali spolne energije, ki teče skozi tebe. Senzualnost je eden tvojih največjih darov, uporabi ga!

7. Uživaj v kreativnosti
Ženske rade rečemo, da nismo kreativne, vendar je naša izvorna narava, narava Kreacije. Ženske smo po naravi kreativen, kajti smo ta tok kreativne, življenjske, spolne energije, ki teče čez vse kar je, to je naša narava. Kreativnost ni enako kot ustvarjalnost, čeprav pogosto enačimo ti dve besedi. Kreativnost je tok energije, kreativni smo, ko smo v tem toku, ko smo navdihnjeni in čutimo to kreativno silo, ki se želi izraziti skozi nas. Kreativni smo kadarkoli najdemo rešitev za karkoli, smo v stiku z domišljijo, planiramo stvari, si jih predstavljamo. Ko smo v toku kreativnosti smo svobodni, brez omejitev. Ustvarjalnost pa je kanal, ki to kreativnost prizemlji, jo utelesi, ji da obliko, formo. Dopusti si, da si v tem kreativnem toku domišljije čim bolj pogosto, kajti to je tisti del tebe, ki te napaja, odpira v notranjem razcvetu Ženske Duše.

8. Sprejemljivost
Eden od izzivov za mnoge ženske je, da si dopustijo sprejeti, kajti večinoma smo navajene, da dajemo. In zato je masaža telesa, dotik, tisti medij, ki nam pomaga, da se odpremo in sprejmemo. In včasih je potrebno zavestno sodelovati, kajti ženske smo izmojstrile, kako pobegniti ven iz telesa in ne čutiti. Dotik nas polni, kajti v telesu sproži proces ustvarjanja oksitocina, ki je znan kot hormon sreče. Ženska mora poskrbeti za to, da je njena notranja posoda oksitocina redno polna, kajti le tako lahko brezpogojno daje in deli z drugimi, kar jo osrečuje. Vendar če je naša posoda prazna, nimamo česa dati. Masaža stimulira pretoke energije po telesu in energetizira celotno telo. Ker so vsi deli naše Biti povezani, lahko skozi masažo deluješ tudi na drugih delih svoje Biti, kar pomeni, da se sprostijo blokade v tvojem energijskem pretoku. Masaža je eden od načinom, kako negovati svojo Žensko Dušo in po tretmaju boš zelo v stiku s svojo dušo in v zaznavanju sveta in sebe. Vitalnost, radost in strast se bodo prebudile v tebi, ker se bo povečal nivo oksitocina v telesu. Zato se neguj! In spet ni nujno, da greš na profesionalno masažo, lahko se dogovoriš s partnerjem, da izmenjata masažo.

9. Stik z modrostjo
Modrost je del Ženske Duše, je ena tistih kvalitet, ki samo je. Ničesar ne moreš narediti, da bi jo bilo več ali manj, je ali pa je ni, odvisno od tega ali si v stiku z njo, odprta zanjo ali si zaprta. Kajti ženska ima le dva odziva v sebi ali je odprta ali pa se zapre. In pogosto preživimo večino časa v zaprtosti, kajti s tem se izognemo občutenju bolečine. Za negovanje Ženske Duše je ključno, da si redno vzameš čas za notranja popotovanja vase, kjer greš v stik s svojim notranjim templjem, se spustiš v svojo notranjo palačo in si v stiku z modrostjo, ki ti si. Modrost je v nenehni komunikaciji s teboj in ko postaviš vprašanje vedno dobiš odgovor na to svoje vprašanje. Prisluhni danes svoji notranji modrosti. Bodi v stiku s tem tihim glasom v tebi, ki ti prišepetava in odgovarja na tvoja notranja vprašanja.

10. Bodi v tišini
Tišina je tisto hranilno mesto v notranjosti, kamor se potopiš in samo SI. Tišina ni nujno potrebna v zunanjem svetu, da bi se lahko povezala s tem delom v sebi, čeprav je za žensko izjemno blagodejno, ko se umakne od hrupa in obveznosti v tišino neokrnjene narave, kajti v tej tišini se začnejo odpirati notranji čuti in samodejno se zgodi povezanost, odprtost, prisotnost, če si le dopustimo. Verjetno tudi zaradi tega tako hrepenimo po počitnicah in tistih trenutkih, ko se umaknemo iz mesta in gremo v pristno tišino gozda, hribov ali morja. Ženska potrebuje čas samo zase, zato si vsaj enkrat letno omislite vikend negovanja, ko se same odpravite tja, kjer vam srce najbolj zaigra in dva dni preživite samo in zgolj v svoji družbi, v tišini, brez telefonov, brez mailov, brez govorjenja. To je vikend negovanja in sprostitve, vikend tišine, za ustvarjanje notranje povezave, notranjega stika s svojo Žensko Dušo.

In če vas zanima kako negovati svojo Žensko energijo, sem pripravila knjigo, kjer opisujem teh deset stebrov, ki nas negujejo bolj obširno. Pišite mi in povem vam, kako lahko pridete do nje. Na voljo pa so tudi srečanja Negovanje Ženske Energije, kjer so prakse kot sem jih opisala v tem članku del naših dnevnih praks.

Želim vam izjemno popotovanje skozi triado mrkov, ki so pred nami in se beremo.

Bodi Sijajno!

Taja Albolena

www.divine.si

Taja Albolena je osnovala koncept Divine.si. Skozi notranja in zunanja popotovanja vodi ljudi v samo-spoznavanju in samo-zavedanju. Skozi DivineWoman Blueprint™ pomagam ženskam, ki so ujete v razdajanju sebe, ugajanju drugim, ki čutijo izčrpanost in so izgubile stik s svojo ženstvenostjo, da se povežejo s svojo izvorno žensko esenco in zaživijo strastno in izpolnjeno življenje.

Članek je objavljen na strani http://www.svetloba.si/prispevki/574-nahrani-svojo-zensko-duso

Psoas – mišica obilja?

Psoas je mišica, ki je skrita globoko v medenici, neotipljiva in pri veliko športnih vadbah popolnoma prezrta. Pomembno je, da jo začutimo v sebi in ji namenjamo svojo pozornost in jo ozavestimo v telesu. Kajti psoas je mišica, ki je glasnik centralnega živčnega sistema in je mnogo več kot le zgolj mišica. Je zaščitnica in predstavnica Dan Tiena, notranjega centra, temelja kjer je center naše intuicije v drobovju, naših možganov v drobovju, o katerih sem že pisala v članku o ženskem trebuščku. V nekaterih duhovnih tradicijah so psoas mišico poimenovali kar mišica Duše. Liz Koch je svoje življenje posvetila raziskovanju te posebne mišice. Njeno delo je osredinjeno v zavedanju, kako pomembno je to mišico zavestno sproščati, kajti njen vpliv na telo je izjemen.

Psoas je veliko več kot le mišica stabilizatorka, je organ percepcije, ki je sestavljen iz bio-inteligentnega tkiva in uteleša naš preživetveni nagon in našo prvinsko željo po razcvetu in vitalnosti. Je izjemno pomembna za naše zdravje, vitalnost in čustveno dobrobit.

V zadnjem času sem dobila kar nekaj vprašanj o bolečinah v križu. Bolečine v križu so v metafizičnem smislu povezane s preživetjem, predvsem s strahovi, da ni dovolj denarja, sredstev za preživetje, kar potrjuje zgornjo trditev, da je psoas tista mišica, ki uteleša naš preživetveni nagon. Ko se počutimo ogroženi na tem mestu, zakrčimo to mišico, kar povzroča bolečine, saj ne spustimo pretoka energije skozi svoje telo. Močno je povezana s tem ali dovolimo obilju, da vstopi v naše življenje, s tem, ko jo sprostimo in ozavestimo v telesu.

Psoas (izg. so-az) je namreč najgloblja mišica človeškega telesa (medeničnega dna), ki regulira našo držo, ravnotežje, mišično celovitost, fleksibilnost, moč, gibljivost sklepov in delovanje organov. Raste na obeh straneh hrbtenice, pripne na strani in proti sprednjemu delu 12. prsnega vretenca (T 12 ) na vsakega od petih ledvenih vretenc. Od tam skozi medenico brez pripenjanja na kost in se vstavi skupaj z mišico iliacus v skupno kito na vrhu stegnenice.

Psoas je edina mišica, ki povezuje hrbtenico z nogama. Drži nas v pokončnem položaju in omogoča, da lahko dvigujemo nogi med hojo. Zdrava mišica psoas stabilizira hrbtenico in zagotavlja podporo trupa in mu s tem omogoča, da daje idealen prostor vitalnim organom v trebušni votlini.

Da bi locirali to močno mišico, si predstavljajte lupljenje telesa kot čebulo. Prvi sloj je koža, naslednji so mišice trebušne votline (spredaj, ob straneh ter zadaj). Eno plast globje leži črevesje in še en sloj zatem hrbtne mišice. Nadaljujte z lupljenjem slojev, dokler ne pridete do vašega skeletnega jedra. Tam v centru vašega notranjega »vesolja«, ležita mišici psoas. Ena na vsaki strani hrbtenice, vsaka dela neodvisno pa vendar v harmoniji z drugo.

Zdrav funkcionalni psoas nudi nežno vzmetno povezavo med trupom in nogami. V idealnem primeru psoas prenaša težo telesa od trupa k nogam in hkrati deluje kot ozemljitvena žica, ki vodi tok subtilnih energij. Če mišica funkcionira pravilno, psoas deluje kot vrvje cirkuškega šotora, ki stabilizira hrbtenico. Nudi tudi diagonalno podporo skozi trup in formira polico za vitalne organe abdominalnega jedra. Med hojo se zdrav psoas premika prosto in se združi s sproščeno dihalno mišico diafragmo, da kontinuirano masira hrbtenico in organe, prav tako krvne žile in živčevje trupa. Delujoč kot hidravlična črpalka, prosto gibajoč psoas stimulira tok tekočin po telesu. Sproščen psoas, kombiniran s stabilno in nosilno medenico, prispeva k občutku prizemljenja in osredotočenosti.

Preko veznega tkiva oz. fascije je psoas povezana s trebušno prepono, kar ključno vpliva na naše dihanje in refleks strahu. Vzrok temu je neposredna povezanost s  podaljšano hrbtenjačo oz. plazilskimi možgani. Plazilski možgani predstavljajo najnižji in najstarejši del človeških možganov,  ki je v sodobnem času ostal evolucijsko nespremenjen. Ta del možganov si delimo z vsemi drugimi vretenčarji. Plazilski možgani sprožajo instinktivno vedenje, povezano s preživetjem in nadzorujejo življenjsko pomembne telesne funkcije, na primer:  lakoto, prebavo/izločanje, dihanje, krvni obtok, temperaturo,  gibanje, držo in ravnotežje, teritorialne instinkte,.. Plazilski možgani so povezani s tremi temeljnimi odzivi o katerih sem v svojih člankih že govorila in sicer bori se, beži ali zmrzni.

Kot piše Liz Koch: »Dolgo preden se je razvila sposobnost za jezik ali organizacijo v neokorteksu v možganih, so reptilski možgani, ki so znani po svojih instinktivnih odzivih, ohranjali funkcijo izvornega jedra.«

Kochova verjame, da sodoben življenjski način in vse hitrejši ritem (ki potekata pod vplivom adrenalina, ki ga izločata nadledvični žlezi simpatičnega živčnega sistema) kronično sprožata signale, in krčita psoas, s tem pa držimo telo pod nenehnim stresom in v pripravljenosti na boj ali beg. Psoas nam omogoča, da telo nemudoma premaknemo in se pripravimo na odziv/boj ali pa se zvijemo v zaščitniško kroglo, da se skrijemo v zavetje.

Če psoas nenehno napenjamo, krčimo in zategujemo zaradi stresa ali napetosti, se mišica zaradi tega krajša, kar pripelje do bolečih posledic: bolečin v spodnjem delu hrbta, išiasa, zdrsa medvretenčne ploščice, spondiloze, skolioze, degeneracije kolka, bolečine v kolenih, boleče menstruacije, neplodnosti, prebavnih težav itn.

Vendar napeta psoas ne vodi le v zgornje težave, omejuje tudi organe, povzroča pritisk na živčevje, onemogoča prost pretok telesnih tekočin in omejuje preponsko dihanje. V bistvu je psoas tako intimno vpletena v vse primarne življenjske, telesne in čustvene reakcije, da ji kronična zakrčenost nenehno pošilja signale, da je naše telo »v nevarnosti«. To pa privede do prekomernega izčrpavanja nadledvičnih žlez, ki pod tem vplivom nenehno izločajo adrenalin. Tudi oslabelost imunskega sistema je neizbežna.

Kot pravi Liz Koch pa to situacijo še poslabšujemo z mnogimi razvadami modernega življenjskega stila. Od sedežev v avtomobilu do oprijetih oblačil, stolov in čevljev, ki izkrivljajo telesno držo. Veliko stvari v modernem življenju zavira naše naravne gibalne vzorce. V resnici lahko kronično zategnjen psoas izvira že iz otroških let. Otroški čevlji, ki omejujejo nogo in škodujejo gibanju kosti ali omejujejo mobilnost gležnja lahko spremenijo skeletno ravnovesje in zadušijo vitalnost psoas mišice. Tudi ostali otroški pripomočki lahko prispevajo k nastajanju problemov. Rigidni plastični nahrbtniki za nošenje otroka omejujejo njegovo gibljivost s čimer se preprečuje naravna zaščita telesnega blaženja pritiskov in hkrati povečuje pomanjkanje bližine materinega telesa. Stajice omejujejo plezanje po vseh štirih, ki je ključno za živčno-mišično in skeletno dozorevanje. Hoduljice dajo dojenčkom lažen občutek stabilnosti in jih spodbujajo, da stojijo in hodijo še preden so njihove kosti za to pripravljene in popolnoma izoblikovane, da lahko nosijo njihovo težo. Prehitevanje z razvojem v tem obdobju uči otroke, da se zanašajo na psoas namesto, da bi se zanašali na skelet za podporo. Dokazano je celo, da celo emocionalna travma ali dolgotrajno pomanjkanje čustvene podpore lahko privede do kronično omejenega psoasa in potemtakem do izgube zavedanja jedra telesa.

Izgubljanje občutka s centrom telesa se lahko zgodi na več različnih načinov. Veliko poškodb ogrozi optimalno, zdravo funkcioniranje mišice psoas: poškodbe medenice ali hrbtenice, operacije, zlomi kosti, poškodbe sklepov na nogah in strgani ligamenti od prekomernega raztezanja. Ne glede na izvor mišične asimetrije, ki so lahko prisotne zaradi poškodb, prekomernih razvitih mišic ali pa kronične mišične napetosti, vse prispeva k strukturni nestabilnosti, ki vpliva na psoas.

Vse to pa lahko odpravimo in vzdržujemo mišico psoas vitalno, če sprostimo nepotrebno napetost. Vendar ne gre zato, da delate s psoas mišico, kar se direktno povezuje z mojo teorijo o delovanju in Biti, kajti če je psoas mišica duše, je ključna njena ozavečenost in Bit. To pomeni, da ne gre za nadziranje te čudežne mišice. Potrebno jo je negovati in jo ozavestiti, da bi lahko sprejeli njena sporočila. To vključuje zavestno izbiro, da postanemo čutni, jo občutimo, se je zavedamo v svojem notranjem centru.

Sproščena psoas je znak igrivosti in kreativnega izraza. Kajti iz tega najglobljega centra izhaja naša intuitivna zaznava in stik z našim notranjim otrokom. Pomembno je, da namesto zakrčene psoas, ki je pripravljena na beg ali boj, zavestno ustvarimo sproščenost. Kajti sproščena mišica se podaljša, okrepi in odpre.

Kochova verjame, da gojiti zdravo psoas pomeni negovati svoje telo in vitalno energijo telesa povezati z vitalno energijo univerzuma.

Taoistična tradicija to mišico pozna kot »sedež duše in center energije«. Gre za Dan Tien, temeljni center v telesu, ki je v ženskem telesu povezan z maternico. In ta čudežna mišica psoas je močno povezana s pravilno lego maternice v medenici. Fleksibilna in močna mišica psoas nas prizemljuje in omogoči subtilnim energijam, da tečejo skozi kosti, mišice in sklepe.

Liz Koch pravi, da nas psoas s tem ko prevaja energijo, prizemljuje v Zemljo in je kot kabel, ki preprečuje šoke in odvaja statično energijo. Ko jo osvobodimo in prizemljimo, s tem omogočimo, da se prebudi hrbtenica. To povzroči oživitev vitalne energije. Sprostitev psoasa spodbudi ta proces s tem, da omogoči, da zaupate svoji skeletni stabilnosti, namesto da vzdržujete pokončno držo s pomočjo drugih mišic. Čutenje, kako vaše kosti podpirajo težo se prenese v fizični in psihični občutek »stanja na lastnih nogah«. O tem, kako pomemben je ta občutek individualnosti bom govorila o prihodnjem članku. S pravilno delujočim psoasom kosti nosijo težo, mišice premikajo kosti in sklepi povezujejo subtilne energije telesa.

Psoas je ključnega pomena za našo sposobnost, da postanemo prevodniki med nebom in zemljo, da smo kanali za vitalno življenjsko energijo, ki se pretaka skozi nas. Kajti če smo zakrčeni v tem delu, če je zaklep v naši mišici psoas zaklenjen, nismo povezani in pretočni. Tudi zato je ozaveščanje tega dela skozi energijsko čiščenje maternice in predvsem skozi aktivacijo Rože Življenja, v mojem delu tako ključen. Kajti v svojem delu opažam, kako se žensko telo sprosti, ko opravimo čiščenje in ko delamo z maternico. Opažam, kako se vezivno tkivo dobesedno razvije, kako ženske sproščajo travme iz svojega celičnega spomina in predvsem iz tega centra naše moči, v maternici. Ko se celotno telo sprosti, se s konstantno pozornostjo v tem področju maternice, skozi vodene prakse, ki jih delamo, ta mišica dodatno sprošča, usmerjena energija v tem delu pa jo neguje in hrani, da lahko opravlja svojo funkcijo v telesu.

Moj nasvet je, da ste pozorne na svojo bio-inteligentno psoas mišico naslednjič, ko boste izvajale svoje dnevne vaje raztegovanja ali joge. Opazujte, kaj ima ta del vašega telesa povedati skozi poglabljanje vanjo in prakso samoizpraševanja, kajti če ste v stiku s svojim notranjim centrom, ste utelešene v sebi in ste v notranji povezanosti tako z nebom, kot z zemljo, kar je v teh časih, ki so polni izzivov ključnega pomena.

Namaste

Taja

 

Delno povzeto po članku Danielle Prohom Olson